torsdag 24 november 2011

Vaknat på fel sida av sängen.

Så kändes det imorse, eller typ halv tolv när jag och Ivar finally gick upp. Jag var inte sur eller arg så, mest bara trött på allt. Men nu äre mycket bättre.






"Råkade" julpynta klart här hemma i tisdags, gardinerna åkte upp och allt annat råkade följa med på köpet. Haha. Nu längtar jag bara tills man får tända adventsljusstakarna.






Bakade helt underbara kanelbullar igår. Kan man inte tycka om såna?








Lilleman är nybadad och ligger och sover. Själv har jag precis ätit middagen, vilket inte är så god utan sällskap, fuff. Men äta bör man...


Imorgon ska vi till Godby en sväng och sedan när Nicke slutar så kanske en tur in till el stada. Och på måndag får jag förhoppningsvis mina klänningar jag beställt från HM, yay.


Nu ska jag titta lite på teve. I lugnan ro.


C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar