lördag 5 november 2011

Klumpe klumpeduns.

Jaaao, torsdagen gick inte i mitt tecken iaf. Usch, vad jag gjorde illa mig. Slog i tummar och tår, tappa saker i golvet. Och värst av allt, brände mig på en brännHET blivande soppa. Skulle använda min mixer/blender, hade lite brått, så soppsmeten var ju varm så in i sjuttsingen, och så vad händer? Lockjäveln for av, och soppan på mig. Tur att jag sköljde med kallt vatten på en gång. Nicke kom hem med kylbalsam och en stavmixer. Min sötnos.

Men anyhoe, var till sjukhuset igår, det blir titthålsoperation på gallan innan 1:a december, HAPPY DAYS! Min gallsmärta is soon gone and lost forever! Yay! Underbar doktor på sjukhuset! Så värd en puss i påsk!

Sen var det lite shopping på stan med moster Milla och sovande Ivar. Var och handlade fars dag present till Ivars pappa. Bara min pappa kvar nu, vad ska man hitta på till honom? Presentkort på Krogen, HAHA! Neehrå, något annat får de bli.

Väntar på sambon nu, ska snart fara ut till geta. Äta middag där ikväll hos mina päron. Mammas hemlagade pizza, oh yeah. Det var en evighet sen. Hur kommer det sig att mammas mat är så jäklans god? Mmmmhm.

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar