tisdag 8 november 2011

FREAKIN Bridesmaids

WÅHÅ säger jag bara. Vi har precis tittat klart på bridesmaids och jag har skrattat som en tok. Heyochhå, äntligen lite kvinnlig humor, min humor. Min sambo fattade dock nada. Men vad jag skrattade. Oj oj oj. Jag måste se den snart igen. I ensamhet kanske är bäst, ingen är söt/eller ser normal ut när man skrattade som jag gjorde. Lät som en fiskmås också...





Var in till Sparhallen och Tillfället, shoppade lite julklappar och julgrejer. Se lunch på Krogen, godaste fläskschnitzel i stada. Sen var Nickes kusin på besök. För att träffa Ivar ofcourse. Nu sitter jag och njuter av en lugn kopp te, Yellow Label, precis som den ska vara, lite för stark, looovely.


Ska snart "hoppa" i säng, tror dock sängen faktiskt skulle gå sönder om jag gjorde det på riktigt, den är lite sliten, usch det där lät hemskt, haha.


Men inatt vill jag inte ha mardrömmar om döda babykroppar *gåshudpåettväldigtäckligtochdåligtsätt*. Shit vågade ju knappt gå upp och göra mat till Ivar. Uff.'


Nej hörni, det är en dag imorgon också. Sleep tight!


C ya!

1 kommentar: