fredag 18 november 2011

Ungkarlsliv

Kom nyss in från en promenad med lilleman ute i det vackra höstvädret. Idag var en härlig morgon. Men när man ute och går flyger tankarna iväg...

Tänk att för typ ett och ett halvt år sedan hade jag inget av det här. Och levde ett hemskt ungkarsliv, haha. Usch så ensam man har varit egentligen om man tänker efter. Vad två personer kan ändra på ens liv så mycket, det är helt galet. Därför tror jag att allt som händer, måste hända av en andledning. Som jag sa till min mor igår, jag har inte trott på meningen med livet och ödet förr, men Nicke och Ivar speciellt, och allt annat som är posetivt och ja negativt också har format mig till en helt annan människa. Hade jag inte gjort en hel del dumma och korkade val då, så hade jag nog inte suttit här idag. Tack för det. Bästa valen någonsin. Så här i efterhand.

Och det bästa är, det bara fortsätter. Jag har världens bästa familj (stor och liten), underbara vänner, ett roligt jobb som jag trivs med och så har jag hittat hem. Saltvik är nu hemma, det ska krävas mycket för att få mig härifrån.

Nej, nu ska jag skriva klart inköpslistan. Det ska storhandlas idag, har märkt att om man gör så, då går det faktiskt lite mindre pengar, blir galen av allt småhandlande till mat. Tar tid och pengar.

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar