torsdag 10 november 2011

Nöjd städtant

Så skönt, nu har jag fått lägenheten typ storstädad. Gnott och skurat. Liksom till och med torkat golven, varit ner med lådor till källan, dammsugit bakom spisen, torkat av kaklet riktigt noga i köket osv. Så jäklans bra jag är, och hur bra har inte min sambo det, som slipper allt detta. Men snart får han vara hemma och vara hemmafru, kan inte bärga mig, haha.

Sen har jag ju hunnit vara till Goodbye och tagit en fika på Krogen och shoppat på Mattssons. Imorgon ska jag och Ivar till Krogen, hälsa på Millas bästa kompis från Norrtälje, det ska bli roligt. Och så får vi lite matgäster, hem hit till oss, härligt!

Oh yeah, ska till tandläkaren på måndag, fuff. Går vällan en peng dit då. Blä. Men bättre att sköta tänderna lite då och då, än att få allt skit på en och samma gång. Viktigt det där!

Ganska mycket som händer hela tiden och det är välbehövligt när man går hemma såhär som jag och Ivar gör, liksom något att se framemot hela tiden, så att det inte blir samma samma.

Nej, kolla in lite julklappar på nätet nu.

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar