onsdag 2 november 2011

Just idag är jag stark.

Åhejochhå, satt på Krogen och LATAR mig och Ivar sover medans moster Milla och mormor sliter som djur, haha. Kanske man inte skrattar så mycket sen när man börjar jobba igen. Det ser jag faktiskt fram emot, inte för att jag och Ivar inte har det bra tillsammans. Vi har det bäst! Men det är kul att Nicke är så peppad att vara pappaledig, det gör mig glad.



Oh shit, sen lilla monsiour kom har jag blivit så BLÖDIG, ffs, var ju inte sån innan, gråter ju för allt, och jag HATAR att gråta. Kanske det går över..?


Haha. Fredag ska jag till sjukhuset och moster Milla ska hänga med Ivar medans jag är där. Sen kanske eller det ska bli en sväng på stan. Hade 89 euro mer på kontot än vad jag trodde, tjohooo. Men snart kommer det väl en massa räkningar.


När tusan ska man få råd till tatueringen jag tänkte göra då? FUFF. Är det någon som har bra tips på tatuerare så säg till.


Nej, bälja i sig 5 koppar kaffe till då, mmhmm. Namnam.


C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar