söndag 20 november 2011

Grymt sliten, men var jag på fest igår?

Nej det var jag inte. Om inte vårat tjejmyspys här uppe igår räknas som fest, njaeh. Svårt att se det som en fest. Men Nicke har väl gett mig en massans bakiskänslor undermedvetet. Haha. Men deras pappa konjak vart lyckad iaf, roligt för dom. Han hade verkligen sett fram emot det.

Men jag blir så trött och ledsen, varför ska man skapa problem som inte finns? Suck...

Dock har jag varit ganska effektiv idag, städat upp i källaren och förrådet. Tvättat gånger två. Städat lite i köket, börja ta ner gardiner, varit ute på promenad och skrattat en massa med Ivar. En ganska bra söndag.

Dricker två koppar kaffe nu så det inte kommer någon huvudvärk, sen in på tjottahejti med en tidning och sen som avslutning på det hela så ska jag däcka på sängen med alla kläder på och utan borstade tänder, vi tar det sen.

Uff, vet ni? Det börjar bli runt noll strecket på termometern, UÄÄÄCH!

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar