måndag 24 mars 2014

Wroooooaaah.

VÅRSKRIK! Snälla, snälla, snälla, stanna kvar den här gången. Inga mer bakslag. Du är välkommen att stanna kvar nu våren. Loovely. Vårjackan sitter som en smäck.

Idag var det parken/krogen som gällde. Äntligen efter förra veckans bajsväder. Ivar var glad att få träffa alla kompisar igen. Ville nog stanna kvar där idag. Charlie och  jag var till S-market för lite vardagsshopping, men glömde nog en hel del nu när jag tänker efter, haha. Förvirrad är bara förnamnet. Och trött, var nog ganska pigg idag, men nu när man slog sig ner i soffan så vart jag babian trött. Fuff...

I fredags hann vi vara på tomten lite, åt lite mat hos mor och far. Fick Lasse Stefanz vin till maten, supersmarrigt. Och i lördags jobbade jag en sväng på Krogen. Sen vare dags för inflyttningsgalej hos Cilla och Jonas. Supermysigt. Söndagen tog vi en liten lov på tomten. Var inte där så jättelänge men en liten stund.

Nääeh nu ska jag vila en stund innan jag svimnar.

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar