torsdag 20 mars 2014

Jaha, och här sitter jag.

Fy fAAAn. En dag hittills har vi kommit ut, iochmed dessa jeevla sommardäck vi har på bilen(NÅGON som kanske hade lite bråttom?) så vågar jag inte köra i detta väder. Är lite halvbitter på väderguden just nu. Nååjaa, kan ju inte vara länge till innan vi har vår på riktigt?*gråten i halsen*

Pojkarna ligger sött och sussar i vagnen ute i snöstormen. Själv sitter jag för en gångs skulle bara ner och gör absolut inget. Nja, kikar runt på kläder och prylar som pojkarna kanskeellermåstenogha och lyssnar på the one and only just nu The White Buffalo, helgrym och bästa rösten.
 
 
 
Kika på denna hära, BÄST! <3
 
Tror jag ska fixa mig en kopp te och gråta lite mer över vädret. Klistra fast sig vid smhi och ha stenkoll på vädret, de har faktiskt lovat en massa plus och sol till snart ;(
 
 
På lördag ska jag jobba en sväng på dagen. Sen på kvällen ska vi på inflyttningsfest till bästa Cilla och Jonas. Får se vad vi planerar in på söndag, skulle vara roligt att fara och bada. Har ännu inte gjort de med Charlie, se om han kanske gillar det.
 
Hörni, ta det lugnt i lappmöglet.
 
C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar