tisdag 25 mars 2014

Tha Big City.

Yes, idag ska Charlie och jag in till stan och strosa en sväng efter att Ivar ska till parken, hade ju dock kunnat vara lite sol, meeeeen jag klagar inte, de är ju barmark trots allt och plusgrader.

Ska hämta lite saker som vi köpt på barn och babysaker, sen MÅSTE vi ha fästinghalsband till Knasen, hon har flera om dagen på sig, GALET. Tänkte framkalla lite foton så man kan sätta in i album också. Och mascara, jag måste ha en ny mascara.

Sen blire lunch på Krogen, ganska lyxigt att "äta ute" till lunch nästans varje dag, haha.

Imorgon ska jag på Dineramässa med mammsen och Milla. Skönt att komma ut lite själv. Sen har vi planerat in ett IKEA besök i april. Och så ska jag jobba den 5:e april.

Charlie sover hela nätter nu. Inge nojsande på natten, superskönt.

Annars rullar allt på.

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar