torsdag 6 mars 2014

Usch, fy bubblan för magsjuka

Låg hela natten mellan tisdag till onsdag och mådde illa, men fick sova hyfsat i alla fall. Men när barnen sen skulle upp mådde jag urk och fick springa på toa mellan jag försökte få dem glada, hann byta 2 kiss blöjor innan jag konstaterade att detta inte FUNKAR. Fick ringa hem Nicke. Sen var toaletten och sängen my best buddybuddies. Tror att jag spydde(läs satt på toa och sket plus samtidigt spydde i hink) sista gången vid 3 tiden. Sen hade jag ont i magen och funkade nästan bara enbart att ligga ner. Bästa mor och far kom över med Coca cola. Love u long time! Men fick sova inatt och är hyfsat pigg idag. Så barnen och jag har softat rätt mycket idag. Fixat lite inne och gått på deras sovarpromenad.

Ivar är lite snuvis men inge farligt. Charlie däremot är hostig och fräsig. Men vid ganska gott mod ändå, ligger precis under 38. Men tror det börjar bli lite bättre.

Nej se ett avsnitt av S.O.A på sofflocket.

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar