onsdag 29 februari 2012

Updates med bilder

Sådärjaa, nu ska vi se. Är ju skitkass på att lägga in bilder, så här kommer lite granna. Såklart mestadels på Ivar, våran lilla skitgåbbe. Här åker han snöskyffel, det vart ingen pulka inhandlat för denna vinter, men nästa, då jäklar!



Här är vi påväg över Ålands hav. Ivar gick dock bananas i Taxfree och skulle prata med ALLA.



Här är typ världens godaste och enklaste maträtt, hittade receptet på baksidan av nyan. Fläskfilé med kantareller och coktailtomater. YUMMIE.




Var till min mor och Ivars mormor igår. Medan han lekte och hade det skoj på golvet så städade jag loss. Något mentalt fel på mig, jag vet.



Fick som tack för hjälpen lite bubbel och rödvin. TACKAR för det. Kan nog slinka ner inom en snar framtid.




Nääeh nu ska jag och Ivar klä på oss och äta gröt, sen ska vi till kommunhuset med papper. Och så måste vi ju självklart ta en fika på Krogen.


C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar