tisdag 28 februari 2012

Idag har man lust till...

INGENTING.

Sicket jeekla väder. Både jag och Ivar är typ WHAAAT. Men vi roar oss inomhus i Ödkarby, en massa bus är aldrig fel. Sen kan ju inte jag klaga på att han tycker om att titta på datorn, haha.

Nu längtar jag tills vi bestämmer oss hur vi ska göra med hela boendefrågan. Eller vi vet, snarare NÄR man ska börja med saker och ting. Är ju liksom inte små projekt. Hey hoe, lets go!

Storstäda gjorde jag igår, man är ju så jeekla bra och duktig.

HEEELT TOOOOCKOOOO! Lilleman Ivar the man, blir 6 månader på fredag, ett halvår kvar tills ett års dagen. SJUKT. Går det verkligen såhär fort? Uppenbarligen...

Undrar om jag och Ivar ska fixa lite fotoalbum. Imorrn får vi nog ta en tur till Goodbye.

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar