måndag 6 februari 2012

Känns så jäkla bra, men faan vad jag längtar efter våren

Wiiihooo, inte meningen att det ska vara så kallt. Nu är det ju dock bättre än i helgen, thats crazy. Men nu blåser det så det blir ju svinigt kallt iallafall. Vill ha vår, bra vägunderlag och fåglar som sjunger, grönt överallt och blommor. Men äsch, det är ju faktiskt inte så långt dit.

Det har varit en lugn lugn helg, eller en lugn vecka. Var i måndags med Ivar till BVC, han fick sina sprutor och var grymt duktig, vart dock lte grinig efteråt men det förstår man ju. Sen i tisdags vare dax för vattengympan på morgonen och vinmässa på arken på kvällen, vi var till o med till park och tog oss två glas, nomnom.

I lördags så var vi på babysim och Ivar verkar gilla det mer och mer, kul! Och av tradition en fika på Julius, mys! Tittade på meloifestivalen och ja vad ska man säga? Kul att dom två låtarna som jag faktskt gilla gick vidare, men resten erhm...

Igår for jag in till stan helt själver för en lunch med Andreas, åt egenkomponerad sallad på Havtorn, delicious! Han ska fara iväg till Thailandet två och en halv vecka, ååååh avundsjuk blir jag. Men men hoppas han hare bra! Och får med sig en souvenir till moi.

Yes, och på torsdag smällere! Då far jag och älsk iväg på Wheelskryssningen, så freakin taggad!

Neeh, städa och busa med Ivar nu.

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar