tisdag 14 februari 2012

Det tog ett tag, men nu människa igen.

Wihoooj. Tog några dagar att bli människa, och då drack jag bara en dag. Fuff, skyller på att jag är mamma! Haha.

Nååå, var ju på Wheels kryssen, skitkul. Kunde dock ha varit med ålänningar med *SVIKARE*, haha. Men annars var det toppen, förutom maten, förstår inte att Viking Line inte gör nåe åt det! Kanske blir kryss igen nästa år.

Har varit hurtbulle idag, vattengympat. Alltid lika skönt. Tur att man har något att pyssla med.

Alla valentines dag idag, har faktiskt köpt present till gubben. Blev ju tvungen när jag fick, men han är fin, min hjärta. Hoppas han blir glad. Har faktiskt gjort till mig med efterrätt och findukning.

Och några vänner väntar bebis. Så glad jag vart för deras skull. Nu får Ivar en suncoast polare i sin egen ålder, haha.

Nehepp, lägga sig raklång i soffan tills minsta herren behagar att vakna.

By the way, Ivar skrålar märkligt med till Adele, för mig hade det räckt om han börjat prata, haha.

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar