torsdag 15 december 2011

Snart äre dax för julen



Har hänt mycket på kort tid. Haft fullt upp. Har varit och fixat gallskiten nu, och idag var jag och tog bort stygnen, så skönt. Men skönast var att få bort plåstrena som jag uppenbarligen inte tål, usch.


Och så har vi haft dop för Ivar, hemma hos mamma och pappa. Det vart SÅ lyckat och jag är så glad för alla som kom och gjorde våran dag wünderful.


Dessutom var jag och Nicke på optinovas 40 års fest och jag säger bara ojojoj, haha shit vad kul det var. Emilie vart kalasfull och hennes sambo likaså. Men det var så värt att vara bakis, och herre vilken snäll baby vi har.


Nästa vecka ska familjen och julshoppa dom sista julklapparna och köpa julskinkan. Ska se till att vi har ägg och ströbröd bara, haha.


Sen så äre jul, och den blir i the ghetta, MYS.


Faaaen vad halt det har varit idag. Körde inte hårdare än 50 kan jag säga. Hade den dyrbaraste lasten möjligaste i bilen. Skulle inte kunna leva med mig själv om det hände honom något.


Ha en underbar torsdag!


C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar