onsdag 21 december 2011

Uppe med tuppen

Haha eller nåe, kanske kom upp vid nio idag, och då tycker jag att det är tidigt, haha. Men vad ska man säga, Ivar skämmer bort mig. Nu äre bara 2 dagar INNAN julafton, och oftast är det dom som suger, finns ju inte så mycket att göra när man är hemma mamma. Jag har ju liksom donat och grejat på hela december. Och i vår familj så kör vi lite knytis till julbordet, så alla tar mig sig något. Så citronsillen är precis inlagd. Bara pepparkakscheesecaken kvar.

Idag ska jag gå igenom lillemans lite kläder, bort med 62 och in med 68, han växer så det knakar, helt galet. Igår så var vi till stan och köpte julklappar, ska slå in dom idag också. Men vi ska in en liten sväng på fredag för att inhandla det sista.

Helt crazy bananas, jag hade väntat mig ett nyktert nyår och så kommer mamma och erbjuder sina barnvaktstjänster, så som det ser ut nu, blir det champagnefyllt nyår i Bergö med Nickes vänner, ja även mina nu, haha.

Ska vällan kanske städa lite också innan lördag, alltid mysigt när det är fräscht.

Nej, ta tag i kläderna nu. Och dricka upp min frukost = Battery.

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar