torsdag 12 april 2012

Få ordning på mitt kaos.

Som månne inte är så mycket, men det ack så skönt det vore att få det undanbockat på listan. Skulle jag kunna göra allt själv skulle det gå fort..!



  • Fixa handbromsen på bilen.

  • Sätta på bakluckan på bilen.

  • Fixa andra skedet med körkortet, måste ringa idag!

  • Få balkongdörren fixad.

  • Sätta in nya bilbarnstolen.

  • Prissätta loppis saker.

Ajaaa, det finns tre saker jag kan göra på listan. Får ta tag i det efter att jag roat mig med städa och dona. Sen ska jag nog ta Ivar under armen och fara till Krogen. För att sedan möta upp mannen och fara till kappahl och köpa nya byxor, snart går jag med ändan bar. Inget att föredra. Kanske äta en bit i stan och sedan hämta Ivars morfar. Oh yeaaah.


Imörra blire babysim och bara till att ta det lugnt resten av dagen. Nicke jobbar helg. Och på söndag, kanske ev lunch med bästa Andreas.


Nej, fortsätta med baby och städ evenemanget.


C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar