måndag 2 april 2012

April april din fool

JAAAHERREEGUUD, vad vädret lurade mig. FYYH FAAN vad deprimerad jag vart när jag tittade ut idag, ett fuckin tjockt täcke med snö. Och halt verkar det vara, hoppas alla kör försiktigt som far ut i detta väder.

Men, hänt annars då? Hmm, vi har ju varit lite sjuka men nu är vi fit for fight igen, finally. I fredags var jag på le Krog och hjälpte till lite och vi åt med mor och far. I lördags var vi in till stan och shoppade lite. Var även till baby och barn mässan igår och beställde bilbarnstol till Ivar. Hade 25% rabatt, så det var bara att klapp till. Mr Nicke bjöd Mami på Texas Longhorn där även Patrik Sjöberg åt, kändispoäng till oss.

Idag har jag haft krupp på vår lägenhet, vi får snart inte plats längre, men iaf det resulterade i ett väldigt städat kök, haha. Och så har vi ju firat världens bästa Cilla som fyller 20 bast idag. Blev bjudna på god tårta och kaffe, nomnom.

Nej, kanske dax att följa grabbarnas exempel och tuttu.

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar